Jeff Hardy"از سال 1994-2009 "قسمت اخر"

آخرین قسمت داستان شغلى جف که براى شما عزیزان آمادش کردم:
رقابت در WWE.....
در آوریل 2007 جف براى تصاحب کیف مانى این د بنک در رسلمنیاى 23 شرکت کرد. در طول بازى بود که ناگهان مت هاردى اج رو روى نردبان انداخت و از جف خواست که روى اج بپره. در حالى که جف به راحتى میتونست کیف رو از آن خودش کنه و پیروز اون مسابقه بشه درخواست مت رو قبول کرد و با یک Leg Drop زیبا بر روى اج پرید که باعث مصدومیت هر دوى اونها شد.
بقیه در ادامه مطلب...

رقابت در WWE.....
در آوریل 2007 جف براى تصاحب کیف مانى این د بنک در رسلمنیاى 23 شرکت کرد. در طول بازى بود که ناگهان مت هاردى اج رو روى نردبان انداخت و از جف خواست که روى اج بپره. در حالى که جف به راحتى میتونست کیف رو از آن خودش کنه و پیروز اون مسابقه بشه درخواست مت رو قبول کرد و با یک Leg Drop زیبا بر روى اج پرید که باعث مصدومیت هر دوى اونها شد.
بازى ادامه پیدا کرد ولى جف و اج به دلیل مصدومیت از بازى حذف شدند و با برانکارد اونها رو خارج کردند.(جف هم کارایى میکنه ها)
پس از رسلمنیا و برگزارى لیگ Raw جف و مت در یک بتل 10 نفره براى کمربند تگ تیم شرکت کردند که عنوانو  با حذف Lance Cade و Trevor Murdoch از آن خودشون کردند.
پس از اون جف و مت درگیرى خود با کید و مردچ رو ادامه دادند و در Backlash و Judgment Day از عنوان خودشون دفاع کردند اما بالاخره اونو به این دو کشتى گیر در یکى از شوهاى Raw واگذار نمودند و پس از اون یک ریمچ در Vengeance بدست آوردند ولى مغلوب شدند.

در اواسط درگیرى با اوماگا جف ناگهان از برنامه هاى WWE کناره گیرى کرد. جف در وبسایت اختصاصى خودش این طور نوشت:"اکنون زمانى فرارسیده تا استراحت کنم و خودم رو به بهترین وضع آمادگى برسونم. دلیل من براى کناره گیرى به خاطر مصدومیتى است که در بازى مقابل  کندى دچارم شد. اما به زودى بازخواهم گشت."
جف 27 آگوست 2007 در یکى دیگر از شوهاى Raw، با غلبه بر کندى (با قانون DQ به خاطر دخالت اوماگا) به دنیاى کشتى بازگشت.
چند هفته بعد جف چهارمین قهرمانى بین قاره ایش رو با پیروزى در برابر اوماگا جشن گرفت.
در Cyber Sunday جف فرصت اینو پیدا کرد تا با راى مردم براى کمربند WWE مقابل اورتون قرار بگیره اما او این راى رو از سوى مردم بدست نیاورد و در نتیجه مقابل کندى قرار گرفت که پیروز نشد.
این اتفاقات شروعى براى جف جهت نمایش توانایى هاش به همه بود. در Survivor Series جف با تریپل اچ برندگان الیمینیشن مچ شدند.

پس از اون جف و تریپل درگیرى رو با هم آغاز کردند اما توى درگیریشون احترام همدیگرو نگه میداشتند. درگیرى تا Armageddon ادامه پیدا کرد و سرانجام جف در بازى که تریپل از اون سرتر بود تونست ببره و مجوز بازى در رویال رامبل 2008 و براى کمربند WWE و آن هم مقابل رندى اورتون رو کسب کنه.
در هفته هاى قبل از رویال رامبل جف و رندى درگیرى شدیدى با هم داشتند. درگیرى از جایى شدت گرفت که رندى ، به مت هاردى حمله کرد و به وى صدمه رسوند.

جف هم به سبک خودش  براى تلافى این حرکت ، از ارتفاع بسیار بلند Swanton Bomb رو تقدیم رندى کرد. به هر حال جف در رویال رامبل با وجود نمایشى عالى مغلوب رندى شد. هاردى به عنوان یکى از شش فرد شرکت کننده در مسابقه Elimination Chamber در No Way Out انتخاب شد. در اون بازى جف و تریپل اچ آخرین کسانى بودند که حذف نشدند اما در آخر این تریپل اچ بود که با اجراى فن پدیگرى  روى هاردى بر روى صندلى وى را پین کرد و برنده مسابقه شد.

جف هاردى در 18 فوریه با شکست اسنیتسکى تونست مجوز حضور در مسابقه Money In The Bank در رسلمنیا رو بگیره.
در 3 مارس جف هاردى میهمان اختصاصى برنامه جریکو به نام Highlight Reel بود. درابتدا هر دو استار با هم خوب رفتار کردند اما جریکو به جف میگه که نه جف و نه هیچ کس دیگه نمیتونند جلوى پیروزى اون در رسلمنیا رو بگیرند و اینجا بود که جف با Twist Of Fate از کریس پذیرایى کرد.

همین موضوع باعث شد تا در هفته بعد Raw مسابقه اى براى کمربند بین قاره اى بین این دو برگزار شود که جف بازى و عنوانش رو به کریس واگذار کرد.(پس از اینکه این عنوانو در مدت 60 روز در اختیار داشت)
در یازدهمین روز از ماه مارس جف براى دومین بار تخلفى(استفاده از مواد مخدر و رد شدن در تست دوپینگ کمپانى) رو مرتکب شد. این قضیه سبب شد تا جفو از حضور در مسابقه Money In The Bank در رسلمنیا هم محروم کنند.

اما این بار کمپانى با جف مهربانانه تر برخورد کرد و هاردى در 12 ماه مى 2008 به رینگ Raw برگشت و در اولین بازى خودش تونست که اوماگا رو با Pinfall شکست بده. درگیرى بین این دو دوباره شکل گرفت و تا One Night Stand ادامه داشت که بالاخره جف با یک Swanton Bomb زیبا از ارتفاع نسبتا بلند و خارج از رینگ تونست اوماگا رو شکست بده.(بازى به صورت Falls Count Any Where بود)

در 23 ژوین 2008 که درفت برگزار شد جف به همراه تریپل اچ Raw رو ترک کردند و به لیگ Smack Down  اومدند.
اولین مسابقه جف هم مقابل جان موریسن بود که در این مسابقه موفق نشون داد و پیروز شد.
پس از اون جف براى بدست آوردن کمربند United States در دو بازى مقابل شلتن بنجامین قرار گرفت که در هر دو مسابقه با دخالت MvP بنجامین عنوان خودش رو حفظ کرد.

پس از اون هم جف درگیرى خودش با MvP  رو آغاز کرد و در SummerSlamm بازیو به اون واگذار کرد.
بعد از اون هم با شکست کالى براى کمربند WWE مقابل تریپل اچ قرار گرفت که بازیو واگذار کرد و در Cyber Sunday هم ناموفق نشون داد اما بالاخره در Armageddon و در بازى Triple Threat که بین اونو تریپل و اج برگذار شد ، تونست که اولین قهرمانى خودش رو بدست بیاره.

پس از پایان مسابقه جف با تریپل ، اون به رینگ اومد و دست جف رو به نشانه احترام بالا برد و مشخص کرد که اون نیست که براى این کمربند باید مقابل جف وایسه بلکه اون کسى نبود جز اج. در سال جدید یعنى 2009 جف با بدشانسى هایى مواجه شد.(مثل تصادف و حمله در هتل که البته قبل از Survivor Series اتفاق افتاد) و بالاخره در رویال رامبل مقابل اج قرار گرفت که اونو عامل همه اتفاقاى بدى میدونست که توى اون مدت براش رخ داده بود.

جف توى بازى عالى بود اما با عمل عجیب مت هاردى که با صندلى به صورت جف زد و قهرمانى رو از آن اج کرد، کمربندش رو به اج واگذار کرد. جف چند هفته در اسمک دان حضور نداشت تا اینکه اعلام شد که در No Way out یکى از شش مرد حاضر براى بدست آوردن کمربند WWE خواهد بود که در جریان مسابقه به عنوان سومین نفر توسط آندرتیکر از بازى حذف شد .

بعد از اون هم جف درگیرى خودش رو با مت آغاز کرد و در رسلمنیا مقابل او قرار گرفت که بازى رو با وجود سرتر بودن واگذار کرد اما در Backlash و در حالى که مت از اون خواست تا همه اتفاقات تلخ بین اونها رو فراموش کنه و اونو ببخشه(در طول مسابقه و زمانى که جف دست و پاى متو با طناب بست و روى میز گذاشت و  میخواست از  روى نردبون روى اون بپره) درخواستشو رد کرد و واونو نبخشید. اتفاقات این یک ماه رو هم که همه میدونید.
--------------------------------------------
میدونستید که .....
1.آرزوى مت هاردى اینه که همزمان خودش در SD قهرمان سنگین وزن باشه و جف در Raw قهرمان WWE.
2.جف هم اکنون 7 تا سگ داره که ازشون مراقبت میکنه.
3. در King Of The Ring سال 2005 جف مسؤول باز کردن در براى ورود استار ها بود.
4.توى زندگى شخصى خودش با مت خیلى هواى همدیگرو دارند و یه جورایى به هم مدیون هستند.
5.زمانى به کشتى علاقه مند شد که پدرش براى اون و مت یک تشک نرم و منعطف خرید و وى میتونست حرکاتى رو که در تلویزیون میبینرو به راحتى و بدون هیچ خطرى روى اون انجام بده و لذت اونو احساس کنه.
6.همیشه از شاون مایکلز به عنوان کسى که در رشد اون در کشتى تاثیرگزار بود یاد میکنه و اونو اسطوره زمان کودکى خودش میدونه.
با تشکر از همه دوستان گل....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد