نتایج تپینگ Smack Down به تاریخ 19 ژوئن

SmackDown Opener: CM Punk & Jeff Hardy  

شو با نشان دادن پرومو یی از اتفاقاتی که بین هاردی و پانک افتاده شروع می شود . بعد پرومو هر دو از این صحبت می کنند که از The Bash  با کمربند سنگین وزن بیرون میان . جف میگه : من تایتل ام رو بعد از Bash پس می گیرم . همون تایتلی رو که بعد از بردم از ادج از دست دادم . پانک هم میگه من کمربندم رو ریتن می کنم . و در پایان هر دو تا شون تاکید می کنند که مرد بهتر و قوی تر قهرمان خواهد شد .

اخبار کامل در ادامه مطلب....

SmackDown Opener: CM Punk & Jeff Hardy  

شو با نشان دادن پرومو یی از اتفاقاتی که بین هاردی و پانک افتاده شروع می شود . بعد پرومو هر دو از این صحبت می کنند که از The Bash  با کمربند سنگین وزن بیرون میان . جف میگه : من تایتل ام رو بعد از Bash پس می گیرم . همون تایتلی رو که بعد از بردم از ادج از دست دادم . پانک هم میگه من کمربندم رو ریتن می کنم . و در پایان هر دو تا شون تاکید می کنند که مرد بهتر و قوی تر قهرمان خواهد شد .

.....................................
Chris Jericho vs. Jeff Hardy

جف با قانون کونت اوت پیروز می شه  زمانی ری  قصد حمله به جریکو رو داشت ، که جریکو بیرون رینگ رفت (دنبال ری ) که داور تا 10 شمرد و هاردی برنده شد.

Winner by Countout: Jeff Hardy
.....................................
Dolph Ziggler vs. The Great Khali

یک مسابقه کوتاه و نچندان خوب ، بازی وقتی تمام شد که زیگلر صندلی را برداشت و با اون به کالی حمله کرد . و داور DQ رو اعلام کرد .

Winner by DQ: The Great Khali

............................

Melina vs. Alicia Fox

ملینا به سرعت بازی رو برد. بعد بازی میشل مک کول اومد و به ملینا حمله کرد و گفت اون بهترین و شایسته ترین فردی که هر دو کمربند دی واس رو (زنان و دی. واس ) رو بگیره .

Winner: Melina

.........................

Edge vs. John Morrison

در این بازی ادج با یک اسپیر موریسن را برد .  

Winner: Edge
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد