نتایج راء به تاریخ June 15 | فروخته شدن راء ، رندی اورتن قهرمان

راء مخصوص و سه ساعته ی این هفته با شروع صحبت های مایکل کول و جری لاور شروع شد . این دو درباره ی وینس مک مهن صحبت می کنند که قرار است امشب جنرال منجیر جدید راء رو مشخص کنه . جری لاور میگه که شایعه هایی رو شنیده مبنی بر اینکه وینس برای کار دیگه ایی به راء اومده . سپس ویدئویی از هفته ی گذشته که طی اون باتیستا توسط لگسی و رندی اورتن مصدوم شد و بعد از آن تریپل اچ به لگسی حمله کرد پخش شد .

WWE Intercontinental Title Match: Chris Jericho vs. Rey Mysterio

ادامه اخبار در ادامه مطلب

راء مخصوص و سه ساعته ی این هفته با شروع صحبت های مایکل کول و جری لاور شروع شد . این دو درباره ی وینس مک مهن صحبت می کنند که قرار است امشب جنرال منجیر جدید راء رو مشخص کنه . جری لاور میگه که شایعه هایی رو شنیده مبنی بر اینکه وینس برای کار دیگه ایی به راء اومده . سپس ویدئویی از هفته ی گذشته که طی اون باتیستا توسط لگسی و رندی اورتن مصدوم شد و بعد از آن تریپل اچ به لگسی حمله کرد پخش شد .

WWE Intercontinental Title Match: Chris Jericho vs. Rey Mysterio

در مسابقه ی اول کریس جریکو به مصاف ری میستریو میره که بازی برای عنوان بین قاره ایی می باشد . اول از همه کریس جریکو وارد رینگ میشه . تماشاگران به شدت او را بو می کنند در حالی که او میخواد صحبت کنه . جریکو میگه : از زمانی که من به اسمک دان رفتم راء به یک توالت تبدیل شده . سپس کریس تماشاگران و راء رو مورد تمسخر قرار میده . جریکو در ادامه میگه که یک روزی تماشاگران خواهند فهمید که من چقدر برای راء مهم بودم و ری میستریو خواهد فهمید که حرف من چقدر درست بوده که تنها من میتونم ماسکش رو بردارم و فقط من میتونم که اون رو آزاد کنم . در همین لحظه ری میستریو وارد رینگ میشه .

زنگ رینگ زده میشه و بازی رسما شروع میشه . ری به کریس حمله میکنه و سپس به بالای رینگ میره و جریکو رو به زمین می اندازه . حالا کریس توسط ری میستریو به اونور طناب های رینگ فرستاده میشه و حالا به زمین می افته . جریکو دوباره به رینگ بر می گرده در حالی که ری به اون حمله می کنه . یک ... دو ... . دو شماره برای ری میستریو . دوباره ری جریکو رو به بیرون می اندازه و میخواد یک پرش بر روی جریکو انجام بده که موفق نیست . حالا جریکو ری رو به طرف میز گزارشگرها میفرسته و خودش وارد رینگ میشه . از کامرشال بر می گردیم در حالی که ری enziguri kick رو به کریس میزنه و میخواد برای 619 آماده بشه ولی موفق نیست و backbreaker variation رو از طرف کریس جریکو دریافت می کنه . یک ... دو ... . دو شماره برای کریس جریکو . حالا چند ضربه کیک از طرف ری به کریس و متاقبا head scissors . حالا جریکو در گوشه  ی رینگ است که ری یک  low dropkick اجرا میکنه و جریکو به بیرون می افته .
حالا ری یک پرش بر روی جریکو میکنه و هر دو نفر در بیرون رینگ افتاده اند . ری جریکو رو به درون رینگ می اندازه و خودش به بالای رینگ میره تا برای یک پرش آماده بشه ولی جریکو اجازه نمیده و چند ضربه با دست چپ و راستش به ری میزنه . درگیری در گوشه ی بالای رینگ ادامه داره . ری به پایین می افته و sunset flip از طرف کریس جریکو بر روی ری اجرا میشه . دو شماره برای کریس . جریکو برای Walls of Jericho آماده میشه ولی ری دفاع می کنه و حالا کریس لای طناب ها افتاده و ری آماده ی  619 میشه ولی بازم موفق نیست و جریکو به طرف طناب ها میره و springboard moonsault  به ری میزنه . دو شماره ی ارزشمند برای کریس جریکو . در یک جا به جایی ری دوباره کریس رو به لای طناب میفرسته و 619 رو اجرا میکنه و متاقبا برای West Coast Pop  به بالای رینگ میره ولی کریس دفاع می کنه و Codebreaker رو بر روی ری اجرا میکنه . یک .... دو ... سه ...

برنده ی بازی : کریس جریکو

در بک استیج مک مهن رو می بینیم که در حال آماده شدن هستش .

جان متیوز در بک استیج به همراه رندی اورتن است و از او درباره ی هفته ی پیش و بازگشت تریپل اچ سوال میپرسه که رندی صحبت هاش رو قطع میکنه و میگه : من تریپل اچ رو برای مدتی کنار گذاشتم و اون پتک خودش رو با خودش اوورد چون نمیتونه این وسیله رو از خودش جدا کنه . اورتن در ادامه میگه که من در نزدیکی دریافت دوباره ی عنوان دبلیو دبلیو ایی هستم و تریپل اچ این وسط یچ کاره هستش . جان سینا وارد میشه و اورتن رو مسخره میکنه و بازی امشب رو بهش یاد آوری میکنه .

وینست کندی مک مهن رو بر روی مانیتور ورزشگاه داریم .  وینس میگه که من خبر بزرگتری دارم . مک مهن میگوید که امشب جنرال منجیر مشخص نخواهد شد و این انتخاب رو به کس دیگه ایی واگذار می کنم . در ادامه وینس میگه که وقتی فرصت برات پیدا میشه باید به اون جواب بدی و این فرصت این است که من دارم راء رو به فروش می رسانم . جری لاور میپرسه به چه کسی ؟ مک مهن میگه این فرد زمانی مشخص میشه که امشب وضعیت کمربند دبلیو دبلیو ایی مشخص بشه .

ECW Championship Match: Tommy Dreamer vs. Christian

در مسابقه ی بعدی کریستن وارد رینگ میشه . نفر بعدی تامی دریمر است . زنگ رینگ زده میشه در حالی که هر دو استار احتیاط می کنن . دریمر neckbreaker رو بر روی کریستن اجرا میکنه و دو شماره برای دریمر . تامی دریمر حریفش رو به گوشه ی بالای رینگ میبره ولی کریستن با زدن چند ضربه به او باعث میشه که دریمر به رینگ بی افته و متاقبا یک elbow از طرف کریستین بر روی تامی دریمر و دو شماره برای او . پس از چند لحظه دریمر یک دی دی تی به حریفش میزنه و دو شماره رو کسب میکنه . یک clothesline سنگین از طرف کریستین بر روی تامی دریمر و دوباره دو شماره برای کریسما . در یک جا به جایی دریمر ، کریستین رو رول آپ میکنه و برنده ی بازی میشه .

برنده ی مسابقه : تامی دریمر

WWE Title Match: Randy Orton vs. Triple H vs. Big Show vs. John Cena

در مسابقه ی بعدی که برای عنوان دبلیو دبلیو ایی است رندی اورتن اول وارد میشه و سپس بیگ شو و بعدش جان سینا و در آخر تریپل اچ وارد رینگ میشن . تریپل اچ در ورودی خودش به شدت تشویق شد .
زنگ رینگ زده میشه و درگیری بین تریپل اچ و اورتن و سینا و بیگ شو شروع میشه . تریپل اچ اورتن رو به بیرون از رینگ میبره و سرش رو به میز گزارشگرها میزنه حالا درگیری این دو در بین تماشاگرها است . بیگ شو سینا رو به بیرون از رینگ می اندازه و تریپل اچ در همین لحظه وارد رینگ میشه و به بیگ شو خیره میشه . از کامرشال بر می گردیم . در یک گوشه ی رینگ اورتن در حال زدن لگدهایی به تریپل اچ است و در گوشه ی دیگر رینگ درگیری بیگ شو و سینا ادامه داره . رندی در حال کار کردن بر روی دست راست هانتر است . رندی میخواد با زانوی خودش یک ضربه به دست هانتر بزنه ولی تریپل اچ سریعا جا خالی میده . در اون طرف رینگ بیگ شو قصد پرش بر روی سینا رو داره ولی موفق نیست و جان سینا یک کیک به صورت بیگ شو میزنه . تریپل اچ facebuster رو به بیگ شو میزنه و متاقبا جان سینا نیز یک clotheslines به بیگ شو میزنه . در همین لحظه جان سینا و تریپل اچ دو نفری در حال زدن بیگ شو هستند تا اینکه او را به بیرون از رینگ می اندازند . حالا تریپل اچ و جان سینا در مقابل هم هستند و تماشاگران به شدت هیجان زده شدند . هر دو استار به هم خیره شدند و احتیاط می کنند . هانتر اول سینا رو به زمین می اندازه اما در یک رفت و برگشت جان سینا با زدن چند ضربه با شونه ی خودش و حرکات مخصوص و همیشگی خودش آماده ی Five Knuckle Shuffle میشه ولی تریپل اچ با یک spinebuster دفاع میکنه .

تریپل اچ برای Pedigree میره ولی سینا نیز قصد داره با Attitude Adjuster attempt دفاع کنه . بیگ شو پس از لحظاتی وارد رینگ میشه و هر دو نفر رو به زمین می اندازه . اورتن وارد صحنه میشه و تریپل اچ رو به بیرون از رینگ می اندازه و شروع به زدن ضربه هایی به بدن او میکنه . بیگ شو نیز در حال مبارزه با جان سینا است که در بیرون از رینگ اورتن تریپل اچ رو به سمت پله های فلزی رینگ پرت میکنه . جان سینا با زدن چند ضربه ی دست راست سعی داره به بازی برگرده و scoop slam رو به شو بزنه ولی موفق نیست و بیگ شو بر روی بدن جان سینا می افته . دو شماره برای بیگ شو . اورتن میخواد دخالت کنه ولی بیگ شو میندازدش بیرون . حالا بیگ شو برای double chokeslam بر روی هانتر و سینا آماده میشه ولی این دو با یک سوپلکس مانع از انجام اینکار میشن . اورتن وارد میشه و سینا و هانتر رو میزنه . حالا رندی اورتن برای punt kick بر روی بیگ شو آماده میشه ولی بیگ شو پای اورتن رو میگیره و پرتش میکنه به گوشه ی رینگ . بیگ شو clothesline رو به سینا و تریپل اچ میزنه . تریپل اچ به زمین افتاده و رندی و بیگ شو کنترل بازی رو در اختیار گرفتند . بیگ شو سریعا اورتن و تریپل اچ رو به بیرون از رینگ میفرسته تا با جان سینا در رینگ تنها شود . بیگ شو scoop slam رو به سینا میزنه و بر روی طناب دوم رینگ میره و یک پرش سنگین بر روی بدن جان سینا میکنه و جان سینا رو میخواد پین کنه که رندی اورتن اجازه نمیده . بیگ شو اورتن رو دوباره میگیره و پرتش میکنه به بیرون از رینگ . در یک حرکت عجیب بیگ شو یک spear به تریپل اچ میزنه و دو شماره ی خیلی ارزشمند رو کسب میکنه . حالا بیگ شو دوباره به بالای طناب دوم رینگ میره و میخواد پرش بکنه بر روی تریپل اچ که هانتر سریعا کنار میره و بیگ شو به زمین می افته . رندی اورتن وارد میشه و برای RKO بر روی بیگ شو میره ولی موفق نیست . تریپل اچ میخواد Pedigree رو به بیگ شو بزنه ولی جان سینا تریپل اچ رو به قصد Attitude Adjuster بلند میکنه و موفق به زدن این حرکت میشه و دو شماره برای جان سینا . حالا جان سینا یک Attitude Adjuster رو نیز به بیگ شو میزنه ولی در شماره ی دو اورتن دخالت میکنه . در یک جا به جایی رندی اورتن RKO رو به روی بیگ شو اجرا میکنه و با پین کردن او برنده ی بازی میشه .

برنده ی مسابقه و قهرمان جدید عنوان دبلیو دبلیو ایی : رندی اورتن

در ادامه ی راء وینس مک مهن وارد میشه . وینس میگه که داره خانواده و دارای هایش رو به مشاوره میزاره و تصمیم گرفتم که ماندی نایت راء رو بفروشم و این شو آزادانه در اختیار فرد دیگری اداره می شود . در ادامه وینس مک مهن اعلام میکنه که دارنده ی جدید راء دانلد جی ترامپ می باشد . ترامپ بر روی مانیتور ورزشگاه دیده میشه و میگه بله من دارنده ی جدید راء هستم . ترامپ میگه که وینس هیچ وقت قدردان تماشاگرها نبوده و حالا او میخواد کارهایی رو بکنه که قبلا انجام نداده است . به نظر میرسه که این ویدئو قبلا ضبط شده است و زنده نمی باشد .  ترامپ اعلام میکنه که از هفته ی آینده ی راء پیام های بازرگانی آزاد خواهد بود . ترامپ اعلام میکنه که هفته ی دیگه در راء خواهد بود تا کارهایی رو بکنه . ترامپ به وینس میگه که بر سر راهش نباشه و در مورد کچل کردنش در رسل منیا 23 صحبت میکنه . وینس از تماشاگران معذرت خواهی میکنه و میگه من برای خداحافظی اومده بودم ولی نمیتونم الان اینکار رو بکنم . وینس میگه من خداحافظی خودم رو هفته ی آینده در همین جا یعنی راء انجام خواهم داد . سپس وینس اعلام میکنه که امشب یک بتل رویال 10 نفره انجام خواهد شد که برنده ی این بتل رویال در پی پی وی بش به مصاف رندی اورتن برای عنوان دبلیو دبلیو ایی خواهد رفت .

Mickie James vs. Rosa Mendez

در اول میکی جیمز وارد رینگ میشه . بعد از کامرشال روزا مندز به همراه بث فینکس وارد میشن . روزا به بث فینکس میگه که برگرده و باهاش به رینگ نیاد و او هم همینکار رو میکنه . آهنگ ماریس زده میشه و او به کنار میز گزارشگرها میاد . در ابتدا میکی حریفش رو به زمین می اندازه و او به بیرون از رینگ می افته و ماریس فقط بازی رو نگاه می کند  و گزارشگری نمی کند . حالا روزا میکی رو به زمین می اندازه و دو شماره برای مندز . پس از لحظاتی میکی جیمز با زدن یک دی دی تی به حریفش و پین کردن او برنده ی بازی میشه

برنده ی بازی : میکی جیمز

در ادامه ی شو راء هورنسووگل و گلداست در رینگ دیده میشوند . بعد از لحظه ایی موزیک میز زده میشه و او با تی شرت آنتی سینا وارد میشه . میز میگه که پیغامی برای صاحب جدید راء یعنی دانلد ترامپ دارم . میز میگه اگر ترامپ واقعا میخواد راء رو وارد مرحله ی جدیدی کنه چهره ی جدید راء میز است . او در ادامه میگه که من حال و آینده هستم و جان سینا برای گذشته است . میز میگه که من امشب جان سینا رو از رینگ بیرون می اندازم و برنده ی بتل رویال میشم تا در پی پی وی بش برنده ی عنوان دبلیو دبلیو ایی بشم . میز میگه که من خواستار همه چی هستم ، کاور مجله ها و هر چیزی رو که فکرش رو بکنید . سپس میز میگه به زودی چهره ی من رو همه جا خواهید و در ادامه به گلداست و هورسنووگل میگه که چرا هنوز در رینگ هستید و دستور میده که از رینگ خارج بشید .  گلداست و هورسنووگل میز رو مسخره میکنن و اون رو یک بازنده خطاب می کنن . میز میگه گلداست تو سال 99 خوب بودی ولی در سال 2009 ..... میز وارد رینگ میشه و به گلداست حمله میکنه و هورسنووگل با لوله ی توپی که در دست داره قصد داره به میز حمله کنه ولی میز اجازه نمیده و لوله ی توپ رو میگیره و به هورنسووگل حمله میکنه

در بک استیج جان متیوز به همراه سی ام پونک دیده میشه . جان از او درباره ی استفاده از کیف مانی این د بنک سوال میپرسه و پونک میگه بعضی ها تماشاگرها هستند که کاری رو که من کردم رو قبول ندارن در همین لحظه مت هاردی وارد میشه و به او میگه کار درست کردی . مت میگه تو نباید افسوس بخوری چون منم قصد دارم همچین کاری رو بکنم . پونک به مت میگه تو هیچ وقت مانی این د بنک رو نخواهی برد و هیچ وقت قهرمان جهان نخواهی شد . در ادامه سی ام پونک میگه من و تو هیچ کاری با هم نداریم پس این ورها نیا .

World Heavyweight Title Match: Edge vs. Jeff Hardy vs. CM Punk

ویدئویی از هفته ی پیش که طی اون اج حرف هایی رو به ویکی گوئرورو زد پخش میشه و او وارد رینگ میشه . بعد از وی جف هاردی در میان تشویق شدید تماشاگران وارد رینگ میشه . بعد از کامرشال سی ام پونک وارد میشه که او هم به خوبی تشویق میشه . در ابتدا جف هاردی به پونک حمله می کنه . جف پون رو به سمت اج پرت میکنه و پونک رو تا دو شماره رول آپ میکنه . حالا پونک یک کیک به جف میزنه و یک کلوزلاین رو نیز به اج میزنه و باعث میشه وی به بیرون بی افته  . حالا پونک به سمت طناب ها می دوه و یک پرش بر روی اج که در بیرون از رینگ است می کنه . جف یک کیک به پشت پونک میزنه و دو شماره کسب می کنه . سی ام پونک یک کیک به صورت جف هاردی میزنه و متاقبا یک clothesline و دو شماره برای پونک . در ادامه یک scoop slam از طرف پونک بر روی جف هاردی . اج به رینگ بر می گرده و یک بیگ بوت هم به پونک و هم به جف هاردی میزنه . اج حف رو به بیرون پرت میکنه و پونک رو تا دو شماره میبره . پس از لحظاتی جف وارد رینگ میشه و سعی داره که superplex رو به پونک در گوشه ی رینگ بزنه ولی اج وارد صحنه میشه و باعث میشه که هر سه استار به زمین بی افتند . در گوشه ی رینگ پونک حرکت زانو رو هم به جف و هم به اج میزنه . پس از یک جا به جایی اج قصد داره که اسپیر به پونک بزنه ولی پونک با powerslam این حرکت رو دفاع میکنه . پونک برای GTS میره ولی اج اجازه نمیده و پونک رو به طرف هاردی هل میده . جف برای Twist of Fate میره ولی موفق نیست و سی ام پونک جف رو برای GTS بلند میکنه ولی اج یک اسپیر به پونک میزنه و باعث میشه هم هاردی و پونک به زمین بی افتند. پس از لحظاتی جف هاردی Whisper in the Wind رو بر روی اج اجرا میکنه و دو شماره ی ارزشمند رو کسب می کنه . اج هاردی رو برای دو شماره رول آپ میکنه . حالا Twist of Fate از طرف جف بر روی اج و سپس Swanton Bomb بر روی او . جف نزدیک است که سه شماره رو کسب کنه ولی پونک اجازه نمیده . پونک جف هاردی رو به طرف پله ی فلزی رینگ هل میده و فرصت طلبی میکنه و اج رو پین میکنه و برنده ی بازی میشه .

برنده ی بازی : سی ام پونک

بعد از مسابقه تدی لانگ جنرال منجیر اسمک دان وارد میشه و اعلام میکنه که در پی پی وی بش سی ام پونک از عنوان خودش یعنی قهرمانی جهان در مقابل جف هاردی دفاع خواهد کرد .

The Hart Dynasty vs. The Colons

تد دیبیاسی و کدی رودز وارد میشن و به کنار میز گزارشگرها میرن . سپس تیم هارت داینستی که متشکل از دیوید هارت اسمیت و تایسون کید و نتالیا است وارد میشن . پس از اون کارلیتو و پریمو وارد میشن . دی اچ و پریمو این بازی رو شروع می کنن در حالی که قدرت دی اچ بر پریمو برتری داره . چند backbreaker از طرف دی اچ بر روی پریمو کولن . دی اچ به گوشه ی بالای رینگ میره و میخواد لگ درپ بزنه ولی موفق نیست . پریمو با کارلیتو تگ میشه و کارلیتو چند درپ کیک به دی اچ میزنه . کارلیتو یک بک البو به دی اچ میزنه و دو شماره برای کارلیتو . دی اچ کارلیتو رو میگیره و میخواد پاور اسلم رو اجرا کنه ولی کارلیتو دفاع میکنه و Backstabber رو اجرا میکنه . در همین لحظه لگسی وارد رینگ میشه  و به کارلیتو حمله می کنه . پریمو برای کمک به برادرش وارد میشه ولی لگسی اون رو هم به بیرون می اندازن . آهنگ لگسی زده میشه .

10-Man Over the Top Battle Royal: MVP vs. Matt Hardy vs. William Regal vs. Kofi Kingston vs. The Miz vs. Big Show vs. John Cena vs. Triple H

اول از همه ام وی پی و سپس مت هاردی ، ویلیام ریگال ، کوفی کینگستون ، میز و بیگ شو جان سینا و تریپل اچ وارد رینگ می شوند . زنگ رینگ زده میشه . درگیری بین همه شروع میشه . بیگ شو در گوشه  ی رینگ در حال زدن میز است . رندی اورتن نیز وارد میشه و در حال تماشا کردن مسابقه است . ریگال در حال تلاش است که کوفی رو بندازه بیرون . ام وی پی از پشت به بیگ شو حمله می کنه . مت هاردی در حال تلاش است که میز رو بندازه بیرون ولی نمیتونه . حالا جان سینا و مت هاردی در حال جنگیدن با هم هستند در حالی که ریگال سعی داره کوفی رو حذف کنه . میز و هاردی سعی دارند جان سینا رو حذف کنند ولی بیگ شو میاد و به هر دو حمله می کنه . بیگ شو به همه ی افراد در رینگ clotheslines میزنه . مت هاردی با گچ دست خودش بیگ شو میزنه . بیگ شو ام وی پی رو حذف میکنه . ویلیام ریگال و میز سعی دارن که بیگ شو رو حذف کنند . بیگ شو چک اسلم رو به میز میزنه و میز در اثر این ضربه قل میخوره و به بیرون از رینگ می افته . همه ی افراد در رینگ سعی دارند که بیگ شو به بیرون بی اندازند . 6 استار در رینگ باقی ماندند . اورتن همچنان در حال نگاه کردن بازی است . تریپل اچ سعی در بیرون کردن ریگال داره . یک ضربه ی سنگین با زانو از طرف تریپل اچ بر روی کوفی . ریگال نیز یک ضربه با زانو به سینا میزنه . حالا تریپل اچ یک اسپاین باستر سنگین به ریگال میزنه . حالا جان سینا و تریپل اچ در مقابل هم هستند و سینا سعی داره با Attitude Adjuster هانتر رو به بیرون بی اندازه درست مثل رویال رامبل 2009 . ولی موفق نیست . کوفی توسط لگسی به بیرون انداخته میشه . ریگال با کلوزلاین از پشت به لگسی حمله می کنه . لگسی همچنان در حال زدن تریپل اچ و سینا است . سینا در یک رفت و برگشت یک سوپلکس به تد میزنه . سینا کدی رو به بیرون می اندازه . تریپل اچ Pedigree رو به سینا میزنه . تد دیبیاسی و کدی که هر دو حذف شدند دوباره به رینگ میاند و به تریپل اچ حمله می کنند. داوران وارد رینگ می شوند و به اونا میگن که باید رینگ رو ترک کنند . میز که حذف نشده بوده وارد رینگ میشه . میز با یک کلوزلاین هم سینا و هم هانتر رو به زمین می اندازه . حالا میز توسط سینا و هانتر به بیرون انداخته میشه و متاقبا نیز تریپل اچ جان سینا رو به بیرون می اندازه و برنده ی بتل رویال میشه .

برنده ی مسابقه : تریپل اچ

بعد از مسابقه اورتن و تریپل اچ به هم خیره می شوند . آهنگ دانلد ترامپ زده میشه و او بر روی مانیتور ورزشگاه دیده میشه . او به تریپل اچ تبریک میگه  و میگه تا بش نمیشه صبر کرد . هفته ی آینده و در راء تریپل اچ به مصاف رندی اورتن میره که این بازی برای عنوان دبلیو دبلیو ایی است وبه صورت لست من استندینگ برگزار خواهد شد . تریپل اچ نیز رندی اورتن رو مسخره می کند و راء به اتمام می رسد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد